czwartek, 12 grudnia 2013

Łóżko z baldachimem - sen dorosłej księżniczki

Kocham łoża z baldachimem i zastanawiam się, dlaczego u nas nie cieszą się zbyt dużą popularnością. Myślę, że chodzi o to, że takie łoże wymaga przestrzeni i jest dość drogie. Łóżko z baldachimem kupisz gotowe w licznych sklepach. Na szkielecie takiego łoża rozciągasz materiały jakie sobie życzysz. One właśnie stworzą baldachim i nadadzą styl sypialni. Dobrze zajrzeć do szaf naszych babć, by wykorzystać w roli baldachimu nieużywane koronkowe zasłony na okna. Dadzą niesamowity rezultat! Interesującą alternatywą baldachimu jest przykręcony do ściany nad łóżkiem stelaż. Taki baldachim nie zakrywa całego łoża, a jedynie wezgłowie, ale prezentuje się równie tak samo pięknie.

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe księżniczki mają to do siebie że bardzo lubią tego typu łóżka. Ja natomiast wstawiłem naszemu dziecko przede wszystkim wygodne łóżko https://senpo.pl/lozka/lozka-140x200 gdyż zależy mi na tym, aby się maluch wysypiał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie dobrym dodatkiem do takich pomieszczeń będą stoliki konsolowe https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/stoliki/stoliki-konsolowe-1792.html. Takie stoliki wyróżniają się nie dużymi rozmiarami, często mniejszymi od innych tego typu mebli. Ich ergonomiczny kształt ma wpływ na ich funkcjonalność i szerokie zastosowanie. Stolik konsolowy może służyć zarówno jako mebel salonowy jak również kuchenny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dawno zdecydowałam się na zakup nie dużego stolika do salonu, przy którym mogłabym napić się kawy lub poczytać gazetę. Mój wybór padł na składany stolik z stylową, drewnianą tacą, który znalazłam na https://duka.com/pl/. Mebelek jest bardzo funkcjonalny i z łatwością można przetransportować go w dowolne inne miejsce w domu.

      Usuń
  4. Do takiej sypialni świetnie sprawdziłby się nawilżacz powietrza, kiedy kupiłam go na stronie, moje życie się zmieniło, włosy, skóra i sen znacznie się poprawiły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odnowienie ukochanego mebla może być nie tylko ekonomicznym, ale i ekologicznym wyborem. Dzięki usługom oferowanym przez https://tapicer.warszawa.pl/, można dać drugie życie starym sofom, fotelom czy krzesłom, jednocześnie zachowując ich pierwotny urok. Zespół specjalistów z tej strony wykorzystuje swoje umiejętności, aby w pełni zregenerować i odświeżyć każdy mebel, nadając mu nowy, świeży wygląd. To doskonała alternatywa dla tych, którzy cenią sobie zrównoważony rozwój i unikatowość.

    OdpowiedzUsuń